hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Cuma, Şubat 10, 2006

America'yla beraber eğreti duruyoruz.

Sabah işe gelirken tıka basa, cama yapışık olarak bindiğim otobüste America isimli grubu dinliyordum. O sırada insanların birbirlerine bakışlarına, davranışlarına odaklandım. Sabahın körü olmasına rağmen insanlar birbirleriyle kavga etmek, tartışmak için gereken enerjiyi bulabiliyorlardı. Bunların dışında sıraya girmesini bilmeyen, birbirlerine saygı göstermeyip sonra başkasından saygı bekleyen insanların bir arada bu şekilde yaşamasının bile büyük bir başarı olduğunu düşünürken kulağımda "America-Sister Golden Hair" in back vokallerinin kusursuzluğunu yakaladım. Gerçi sesler inanılmaz doğru ve kusursuz değildi, kayıt da öyle ama o amatör ruhla yapılmış fakat profesyonel olarak hesaplanarak her saniyesi üzerine kafa yorulmuş back vokaller beni kendimden aldı. Ardından Ventura Highway'i dinledim ve mutlu oldum sabah sabah.
Arada çalan şarkılar silik kalmış hatırlamıyorum. Ama Üsküdar'dan motora bindiğimde kulağımda "Joe Lynn Turner-nothings changed" çalıyordu. Bir kez daha anladım ki dünya üzerindeki en iyi vokalistlerden bir tanesi o. David Coverdale ve Eric Martin'in yeri de benim için ayrı :)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home