hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Çarşamba, Şubat 22, 2006

Frank Gambale İstanbul'da


Beşiktaş ta bulduğum konser DVD’si satan dükkandan bahsetmiştim. O gün ve takip eden günler her iş çıkışı uğradım ama dükkan hep kapalıydı. Vitrininde yanlış hatırlamıyorsam Led Zeppelin afişi var. Camdan içeri kasabın vitrinine bakan kedi misali bakıp sümüğümü çekiyorum her gün. Niye açmıyorlar dükkanı onu anlamış değilim? Neyse işte DVD leri almak kısmet olmadı bir türlü.

Bu arada bugün iş çıkışı Font’la buluşup Cemal Reşit Rey’de Natural High turnesi kapsamında Türkiye’ye gelen Frank Gambale adlı arkadaşımızı dinlemeye gidecez. Frank Gambale Font’a hitap etse de ben asıl basçı Alain Caron için gidiyorum. Albüm tanıtım turu kapsamında ilk durak İstanbul’muş. Umarım hoş süprizlerle dolu güzel bir akşam olur.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home