hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Cuma, Aralık 22, 2006

Ataktan Eser Kalmıyor!


Yaptım en sonunda aldım. Çok da isabetli bir karar verdiğimi düşünüyorum. Bir dünya boktan parçam var ama hiç birini adam akıllı kaydetmeyi şu güne kadar başaramadım. Farklı arkadaşlarımda farklı versiyonları yaptım ama kendi kafama göre başında saatlerce oturup şekillendirme fırsatı bulamamıştım. Ha ne mi oldu? Verdim parasını aldım ZOOM MRS 8’i. Artık her şey yoluna girecek. Kendi şarkılarımı kaydedip kendi kendime eğleneceğim zaten bunun için uğraşıyorum müzikle.

Bu arada kazıkçı Türk esnafının da Allah beynine vursun. 800 YTL ye utanmadan sattıkları aleti Londra dan 400 YTL ye almış bulunmaktayım. Buradan kendilerine şerefsizleeeeeer diye bağırmak istiyorum.

Neyse henüz cihaz elime geçmedi. Kuzenin yılbaşı için İstanbul’a gelmesini bekliyoruz. En kısa zamanda kayıt hadisesine gireceğim.

İşin en güzel yanı artık hiçbir davulcuyla muhatap olmama lüksünü bana yaşatacak olması. Ağabeycim orda ki atağı daha sade felan yapalım veya şurda ki crash i iptal edelim yok artık. Ne oldu? Atağı beğenmedim mi basıyorum DELETE’e gereksiz ataktan, zilden eser kalmıyor.

Bu ne güzel bir lüks allahım…

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home