hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Perşembe, Aralık 21, 2006

B PLANI devreye sokuldu.

Bassçısı Ozan'ı askere yollayan B PLANI kendileri ile çalıp grubun boy ve ağırlık ortalamasını yükseltmem için çok ısrar edince (bknz:kuyruklu yalan) gideyim bari çalayım çocuklarla dedim. Bu nedenle bir kaç haftadır gerek bir yandan Beşiktaş maçı izlerken gerek rakı-balık eşliğinde ki yalandan provalarımızın akabinde geçen Cumartesi Shaft seyircisiyle tanışma fırsatı yakaladım. Ben genel trafikleri vs takip etmekle uğraşırken program bitiverdi. Çok keyifliydi. Ama ve fekat bas gitarın monitörden aldığım iğrenç tonu beni derbeder etti. Bu hafta anfi (anfi de anfi olsa) ile ton elde etmeye çalışacağım bakalım ne olacak. Allah sonumuzu hayretsin. Ne diyim!!!

Merak edenler için ekipman aşağıdadır. "Ulan bu ekipmanla ne tonu bekliyon düdük" şeklinde ki yorumlarınıza katılıyorum. Anfi'yle de bu ton olayı istediğim gibi olmazsa daha çok içecem. Alkol ile en azından bana gelen tonu düzelteceğimi ümit ediyorum.

CORT c5Q (bass)
LANEY RB2 (amp)
PUMA AYAKKABI (outlet)
T-SHIRT (cumartesi pazarı)

www.shaftclub.com

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home