hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Perşembe, Şubat 08, 2007

başarılı-başarısız


Her gün bir sürü insanın çıkardığı karbondioksiti soluyarak işe gidip akşamları da eve dönüyorum. Birkaç sene içinde bir araba alıp bu soluduğum kullanılmış oksijen miktarını azaltmam lazım. Havasız otobüslerde geçen her günüm hayatımdan çokça şey götürüyor. Belki bir gün işler yoluna girer benim için.

Geçen bir denyo ile minibüste tartıştım herifçioğlu para uzatmayı reddedip babanın uşağımı var kalk ver dedi. Böyle salaklarla hala muhatap olduğum için kendimi başarısız bir insan olarak görüyorum. Orospu çocuğun ağzını burnunu birbirine sokmayıp sakin davrandığım için ise kendimi başarılı sayıyorum.

Şimdi görsem döverim…

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home