hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Pazartesi, Şubat 19, 2007

Bardak Nasıl Yıkanır?

İDO nun Kadıköy – Kabataş motorunda dikkatimi çaycının bardak yıkayışı çekti. Orta boy bir yoğurt kasesinin içine deterjanlı su hazırlayıp koymuş. Kullanılmış çay bardaklarını 6’lı bir şekilde tek eliyle alıyor. Kaseye daldırıp 5-10 sn bekletiyor. Ardından çıkarıp 6 sını birden suyun altına 2 sn kadar tutup duruluyor. Bu kadar pratik bir yıkama tarzını en son askerde görmüştüm. Kim bilir ne tür hastalıklar. Amanın…

Bu aralar motorda TOTO dinliyorum. 1978 – 1995 arası bütün albümleri koydum I-POD’a sıkılmak nedir bilmiyorum. Üşenmeyi bırakıp 600 MB lık zip’i açınca 1995-2006 arası albümlerini de koyacağım. Adamlar çok iyi anasını satayım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home