hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Perşembe, Mart 09, 2006

Bostancı da Maç İzledik

Murat Font denen çok yakın şahane arkadaşımın kendisinden beklenmeyen bir gayret göstererek bir etkinlik düzenleme misyonunu üstlenmesi ve bostancı ya maçtan 1 saat önce gidip bize yer kapması sayesinde Fenerbahçe-Galatasaray maçını güzelce izledik. Maç ile ilgili uzun uzadıya bir yorum yapamıcam ama kısaca Fenerbahçe'nin oyun stili nedeniyle bir deplasman galibiyeti aldığını düşünüyorum. Neyse işte yine yenildik Fener'e. Önümüzde ki maçlara bakacağız :)

Bu arada Bir Kez Daha isimli parçamızı söylemeyi başarmıştım. Onu dinledim tekrar ofiste ve aslında bir şey başarmadığım gerçeğiyle yüzleştim.

Ps: Fasıl için koyduğum resim hayvanlar gibi büyük olmuş ama uğraşıp küçültemeyecek kadar üşengeçim.

1 Comments:

At 4:43 ÖS, Blogger thunj said...

Bitirebilirsek siteye koyacam 20 saniye felan.Konuştuğum gibi yazacam daha kolay oluyo.Türkçe ye uyamıcam. Pilli Bebek dinledim ama pek bana uymadı. Bu arada bassçıları abimin arkadaşıydı Antalyadan Cudi diye bi eleman yamulmuyorsam.

 

Yorum Gönder

<< Home