hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Pazartesi, Eylül 25, 2006

Ve Sonrası...

Kaçtır bir iki cümle yazayım blog uma diyorum ama Whitesnake konserinden sonra hayata dair her şey o kadar boş gelmeye başladı ki hiç bir şeyle uğraşmak istemez oldum. Neyse ki bu gazda boş çıktı ve yine buralara bir şeyler yazarak deşarj olmaya ya da salak salak kendi kendime konuşmaya başladım. Bla bla...

Geçen süre zarfında Nanik Atak dağıldı gibi bir şeyler oldu. Üstüne o kadar konuşuldu ki valla ne olduğunu tam olarak bende bilmiyorum. Aslında grubu dağıttık ama ondan sonra bir u-turn oldu ve biz ayrılmış felan olduk. Neyse işte sonuçta sound biraz değişir ama şarkılar felan aynı olduğu için Nanik Atak'ı dinleyen beğenenler varsa devam etsinler. Herşey yerli yerinde duruyor. Site bile yerinde www.nanikatak.com bunun dışında Nokia Supersound'a da katıldılar. Girin oy verin destekleyin ne bileyim bir şeyler yapın. Biz yapamadık bari siz yapın.

Ps: Başlığı yazarken aklıma Ve Ötesi... albümü ile İlhan İrem geldi. Hakkaten bir İlhan İrem vardı ne oldu ona? Bu aralar Açıkhava'da konseri felan varmış. Meraklısına ışık ve sevgiyle duyurulur. Muhahaha

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home