hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Salı, Mayıs 02, 2006

Kör Kızın Saçlarını Kim Kesti?


Üsküdar Motor iskelesinde mendil vb satan bir kız var. Tahminimce 24-28 yaşlarında. Bu kör kızımız her sabah bir ağaca sırtını verip bir iki kalem bir şey satmaya çalışıyor. Ağaca sırtını veriyor ama yaslandığını 4 aydır görebilmiş değilim. Sabah sabah acelesi olup kalabalığı yararak gelen birinin altında kalmamayı düşünerek böyle bir önlem almış olsa gerek.

Belli ki bu kızın bir de ailesi var ya da ben öyle sanıyorum. Tutup birisi bu güzel kızın saçlarını –havalar ısındı bakması zor olur mantığıyla – kesmiş. İyi güzel düşünmüşsünüz de belli ki elinize makası alıp kesmişsiniz. O kızcağız kör diye bunu neden yapıyorsunuz? Onun da güzel görünmeye hakkı yok mu?

1 Comments:

At 4:38 ÖS, Anonymous Adsız said...

ay benim canım arkadaşım yaaaaa....Çok seviyom ben seni yahu...

 

Yorum Gönder

<< Home