hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Çarşamba, Haziran 07, 2006

Gitarın anasını ağlattım senin için


Aslında bu aralar blog’uma yazmak istedim başlıca konu şehir içi ulaşımda karşılaştığım hayvan tipleriydi. Ama Andy Timmons denen pek muhterem gitaristin Cry For You isimli şarkısını dinledikçe hayvanlarla ilgili yazımı ikinci plana attım ve içimden gelen hayvani isteğe kapılarak bu şarkı hakkında bir iki satır yazmak istedim. Cry For You isimli şarkıyı ilk olarak Ibanez’in –yanılmıyorsam- 25. yılı için verdiği özel bir etkinliğe ait video’da izlemiştim. Paul Gilbert, Steve Vai, Simon Philips gibi sevdiğim müzisyenler vardı bu video’da... G3 benzeri bir şey yapmışlardı. Önce kendi şarkılarını ayrı ayrı çalıp sonra hep birlikte bir iki şey çalmışlardı. Bu video’da ilk kez dinlediğim Andy Timmons’ın gitar çalış tekniği ve gitarla kurduğu güzel cümleler, o güne kadar ki favori gitaristlerimi ikinci plana attı. Eğer virtüözlerden ve enstrümantal müzikten hoşlanıyorsanız mutlaka Cry For You’ yu edinin derim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home