hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Salı, Mayıs 02, 2006

Anadolu Rock mı? O ne lan!


Özge iş dolayısıyla pek değerli memleketimiz olan Antalya’ya gitti geçenlerde. Benim okuldan kaçıp kızlarla fink attığım (bknz: fink atmak) Antalya’mın sokaklarında gezme imkanı yakalamış ve bana 2 tane t-shirt almış. Ancak bu t-shirtlerden bir tanesi en güzel olmasına rağmen diğeri en adi. Ben bu en adi (olmadı yani) t-shirt’ü İstanbul’da değiştirmek için Jimmy Key mağazasına götürdüm ancak beğendiğim t-shirt’ün aynısını bulamadım ve ben de indirime girmiş olan kışlıkların içinden bir adet kot ceket beğendim ve aldım. Gerçi alırken içinin ve yakasının kürklü olması beni fazlasıyla düşündürdü.

Kot ceketimi aldıktan sonra büyük bir motivasyonla giydim. Ancak aşağıdaki yazılardan birinde de bahsettiğim gibi Bostancı sahile içmeye gittiğimiz gün Murat ve Gürkan arkadaşlarımızın “oğlum bu ceket Anadolu-Rock ceketi lan” şeklinde ki eleştirileri ve muhahaha şeklinde ki ses efektleri ile kot ceketimden soğudum.

Neyse ki eve gelince Richard Marx ve Bryan Adams’ın kot ceketli albüm kapaklarını gördüm kendime geldim. Bu arkadaş olayı çok sakat. Herifler hayattan bile bezdirirler iki dakika da. Dikkatli olmak geyiğe kaptırmamak lazım…..dermişim…

PS: Jimmy Key Türk markasıymış. Şiddetle tavsiye olunur.

Ayrıca en adi kelimesi arkadaş grubumuzda olumsuz bir şey için kullanılır. T-Shirt'e adi demiş değiliz yani.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home