hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Çarşamba, Temmuz 18, 2007

Artık Tansaş’tan alışveriş yapmıyorum.


Sabah 8:50 Kadıköy-Akmar’ın yanındaki Tansaş’a gittim. Kapısı ardına kadar açık ışıklar felan cayır cayır yanıyor. Girdim kapıdan bir tane sandviç alacağım. Bir sürü görevli var hepsi girdiğimi gördü içeri. Gittim reyona aldım sandviçi sonra market müdürü –sanırım- geldi. Dedi ki kapalıyız. Madem kapalısınız kapı niye ardına kadar açık dedim. Mal taşıyoruz dedi. İyi güzel mal taşıyorsunuz da mallık yapmanın ne lüzumu var sevgili Tansaş?

Kapı ardına kadar açık ondan sonra kapıda çalışma saatlerini yazan bir tabela yok. Neyse işte beni dışarı çıkardı adam ben de çıktım vapura yetişecektim zaten fazla carlayamadım. Bir de Müdür Bey çok nazikti onun hatrına yani.

Sonuç olarak Tansaş’da alışveriş yapmayacağım yerler listesine girdi. Bu gidişle hiç bir yerden alışveriş yapamaz duruma geleceğim. BİM var henüz bir yamuğunu görmediğim. Acaba oyumu da BİM’e yakın çevrelerin partisine mi versem? Belki de rejim tehlikesi vb herşeyin kaynağı aynı siyasi görüşü paylaşan insanların normalde birbirlerinden nefret eden birbirlerinizi kazıklamak için fırsat kollayan insanlar olmasıdır. Kesinlikle insanlar arasındaki en büyük ortak kesişim noktası din olmalı. Bu nedenle siyasete din’i alet eden kişiler başarılı oluyor.


Nerden nereye di mi? öyle işte...

3 Comments:

At 3:53 ÖS, Anonymous Adsız said...

slm yazıyı yazan kişi ben normal bir vatandaşım .Ben de Tansaş'ı iyi bilirim.Hiç bir yamuğunu görmedim.Ayrıca çalışmayıda düşünüyorum Tansaş'ta.Müşterilerine en kibar davranan yerdir bence.
Size BİM'le ilgili sinir edici bir anımı yazayım da aklınız başınıza gelsin.100 de 100 GERÇEK!Şimdi be BİM'den 85 Ytl'lik alışveriş yaptım.4 tane poşet verdi eşyaları koymam için.Poşetin birisi de hamen yırtıldı.Poşetler yetmedi ben de 2 tane daha alayım dedim.Aldım ve ondan sonra kasiyer ne desin:Sinirli ve azarlayıcı bir şekilde "Poşetleri boşa harcamayın".Sanki ben boşa harcadım.Sığmadı verdiği poşetlere.Aldığım şeyleri başımın üstündemi götüreyim, tabiki poşete koyucam.Bana bu şekilde davrandılar ya bende birdaha Bim'den alışveriş yapmıyorum.Bu yazımı herkes okusunda ona göre davransın.Bim'i sevenler de bana kızmasın!....

 
At 8:11 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

ben tanşaşa kızıyorum elamanlarını çok uzun çalıştırıyor kasıyerlerin durumu çok zor onlardan hiç hata yapmamalarını istiyorlar bu insanlar makinamı kim dayanırki bu kadar uzun çalışmaya birde müşteriye güler yüzlü olmak zorunda mumkünmüku böyle şey olurmu biz müşteriler buna karşi çıkalım gelin alış veriş yapmıya

 
At 7:57 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

mal taşıyoruz demiş adam daha ne desin. üstelik müdür de nazikmiş. daha ne olmalıydı? sadece senin için mağazayı mı açacaklar? haklı olduğun bir şey olsa eyvallah. saçma sapan triplere giriyorsunuz.

 

Yorum Gönder

<< Home