hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Çarşamba, Temmuz 18, 2007

Birsen Tezer’in Yanıtı

Aylar önce Birsen Tezer hakkında bir iki satır bir şeyler yazmıştım. Bunlar benim hissettiklerimdi sadece. Birsen Tezer yazı hakkında blog’a bir yorum yazmış. Bu beni oldukça mutlu etti.

Bu satırdan sonra yazdığım her şey bu yorumu yazanın gerçekten Birsen Tezer olduğunu varsayarak yazılmıştır J

Bir insanın özellikle bir sanatçının takdir edilmesinin hazzını bildiğim için bu yazı beni çok mutlu etti. Birsen Tezer yazımı okumuş yaptığı işe duyduğum beğeniyi görmüş ve umarım mutlu olmuştur. Ben ise bu yorumu hemen görüp cevap veremediğim için biraz üzgünüm yine de buraya yazdığım çoğu şey gibi havada kalmayıp sahibine ulaştığı için ise mutluyum. Kendisine ulaşamasam da belki bir gün tekrar şans eseri blog’a girip denk gelirse diye kendisinden bir albüm beklediğimi söylemek istiyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home