hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Pazartesi, Mart 13, 2006

Bana Plan Deme!


Bir saçma sapan doğumgününü daha geride bıraktık. Aslında planda shaft'a gitmek vardı ama benim üşengeçliğimden bu plan da
suya düştü. Gerçi aksilikler peşimi bırakmadı doğumgünümde. Önce bozulmuş olan elektrik süpürgesini tamir ettirmek için
herbiri birbirinden amatör olan elektrik-elektronikçilerle sonu olmayan kısır muhabbetler yaşadım. Hasanpaşa,Acıbadem
civarında ki bütün elektrikçilerle konuştum. Neyse fazla bahsetmicem sıkıldım çünkü. Yaptırdık işte bi şekilde makinayı.
İçine 20 YTL sıkışmış. Ondan sonra da ADSL de sorun çıktı evde. Acil bir mail atmam gerekiyordu onu da atamadım bir türlü.
Neyse ablamlara gidip onlardan atmayı planladım. Onlara giderken yolda bir güzel ıslandık. Bir saatte onlarda uğraştık maili
atmak için sonunda attık. Deli gibi acıktım. Yemek söylemeye karar verdik ama bir türlü ne söyleyeceğimize karar veremedik. En son benim gözlerim
kararmak üzereyken "tamam pizza söyleyin" dediğimi hatırlıyorum. Çok renkli geçen doğumgünümü daha da renklendirmek için
ablamların aldığı 4 DVD den birini seçip film izlemeyi planladık. Ama DVD lerin hepsinin biribirinden sorunlu olması bizi bu
etkinlikten de uzaklaştırdı. Son olarak ablamın bari sinemaya gidelim çok sönük geçiyor doğumgünün demesiyle kendimizi
nautilus da bulduk. Jim Carrey'in Dick ve Jane isimli filmine gittik, güldük, eğlendik. Çerez gibi bi filmdi afedersiniz. Sinemadan çıkınca lobi de beklerken Lenny Kravitz "Stand By My Woman" çalıyordu. Bu kadar sönük geçen gecenin finalinde Lenny
dinlemek gerçekten şaşırtıcı ve bi o kadar güzeldi.
Lenny Kravitz in albümleri her zaman için başucu albümü olmuştur benim için. CD playera bir kere koydum mu aynı albümü
sıkılmadan sonsuza dek dinleyebilirim. İşin ilginç yanlarından biri de herifin çoğu albümünde gitar, bass, piyano vs
enstrümanların çoğunun kendisinin çalması. Adam da bizim gibi davulcu ve klavyeci bulamadı herhalde uzun süre sonra da
"abicim sizin çalcağınız kadar ben de çalarım" dedi olaya girişti. Düzenlemeleri ayrı bir alem Lenny'nin. Back vocal'leri çok
çeşitli melodilerle süslerken altyapı oldukça zengin tutuyor. İzlediğim konser DVD'lerine dayanarak canlı performansının da
inanılmaz olduğunu söyleyebilirim. Bana kalırsa en bana albümü "Are You Gonna Go My Way" dir. Dinlemedeyseniz alın edinin
dinleyin. Albüme ismini veren parçanın (bu cümleyi hep kullanmak istemişimdir) dışında Believe, Heaven Help, Black Girl gibi
benim için ayrı bir yeri olan şarkılarda bu albümde yer alır.
Bir ara barda çaldığım zamanlarda "5" albümünden "it's your life"ı çalmıştık. Çalması bu kadar zevkli olan çok az parça vardır.

Çalmaktan zevk aldığım 5 parçayı da yazdım aşağıya buyrun okuyun :)

1- SRV - Superstitous (umarım böyle yazılıyordur)
2- Peter Gabriel - Sledgehammer
3- Lenny Kravitz - it's your life
4- Toto - Georgy Porgy
5- Kool & The Gang - Get Down on it

Oldu olacak çalmaktan nefret ettiğim 5 parçayı da yazayım tam olsun
1- Guns N Roses - Knockin' On A Heavens....
2- Smokie - Alice
3- REM - Losing My Religion
4- Ben E King - Stand By Me
5- Hendrix - Hey Joe

Yazdıklarımı okuyunca iki şey farkettim. Birincisi daldan dala atlayarak yazdığım. ikincisi ise yazının içinde 2000 kere
felan plan kelimesini kullanmış olduğum.

Madem ki planı bu kadar kullandım o zaman çalmayı planladığım 5 parçayı da yazayım tam olsun anasını satayım.
1- Michael Jackson - Liberian Girl
2- ABBA - Dancing Queen
3- Seal - Crazy
4- America - Sister Golden Hair
5- Paul Gilbert - I am Satan

Bu arada Pazar günü kalkıp Font'a gitmeye üşendim. Bu akşam gidip ANTALYA isimli parçamızın bass larını çalıp yalandan
vokallerini yapmayı düşünüyorum. Bakalım yapabilecek miyim?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home