hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Perşembe, Mart 16, 2006

Kahramanım Benim

Tebeşirle önlüğümün arkasına 9 numaralı forma yaparak Van Basten yazdığım, mahallede her top ayağıma geldiğinde "Van Basten topla buluştu, karşısında Kuznetsov var. Ona şık bir çalım atıyor, Dassaev kalesinde dikkatli! aaancaaaak topu ancak ağlarda görebiliyor...Gooooooool" şeklinde avaz avaz bağırarak maç anlattığım bir yandan da anlattığım maçı oynadığım zamanlar çok geride kaldı. Ancak o adamı ve 80-90'lı yılların futboluna imza atmış isimleri duyduğumda hala o coşkuyu aynı şekilde yaşıyorum. Dün STAR TV de öyle bir maç vardı işte. AC Milan'ın efsanevi oyuncusu Demetrio (DEME) Albertini'nin jübilesi vardı. O maçta Stoichkov, Van Basten, Gullit, Rijkard ve diğerleri vardı. Ancak ben televizyonu açtığımda malesef ilk yarı bitmişti ve günümüzün yetiştiriği endüstriyel futbol yıldızları sahaya çoktan sürülmüştü. Neyse işte sahada 45 dakikalığına da olsa beni çocukluğuma götürebilecek ve gerçek yıldızları bizlere tekrar sunacak bir maç vardı fakat ben bu maçı kaçırdım :(



Daha sonra haberlerde 42 yaşındaki Van Basten'in attığı uçan kafayı ve Albertini'nin frikikten attığı muhteşem golleri gördüm. Bu görüntüler ağzıma bir parmakta olsa bal çalmaya yetti. Az da olsa beni kesti. İlla ki bir şarkıya bağlamak gerekirse olan biteni "We are the champions" derim ne diyeyim başka :)

Ah be ne günlerdi onlar...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home