hayat ve müzik

Kendi kendime hayat ve müzik üzerine konuşuyorum. Allah sonumu hayretsin.

Perşembe, Mart 30, 2006

Tekrar Nanik Oldum!


Uzun zamandır ilgilenemiyorum blog'umla. Neyse şöyle gelişmeler oldu hayatımda. Keyifli ve bir o kadar da sorumluluk yükleyici şeyler bunlar. Hayır hayır evlenmedim :) (Henüz) Salak bir nedenle ayrıldığım sevgili grubum canım cicim herşeyim Nanik Atak'a tekrar döndüm. Gruptan çok sevgili arkadaşlarımdan-abim sayılır- birisiyle askerden dönen bir adamın üstüne gidilir mi gidilmez mi konusu çevresinde tartışmış ve küsme gibi bir takım faliyetler takınmıştık. Benim kimseyle küs kalamama alışkanlığım yüzünden bir özür dilemem ile zaten bu işi bekleyen diğer tarafında aynı şekilde tepki vermesiyle hem grubun selameti açısından güzel ir gelişme oldu hem de benim dünyada küs olduğum insan sayısı tekrar sıfıra indi. Neyse SALI günü Stüdyo 18 de -her hafta olduğu gibi- güzel bir çalışmayla tekrar bir Nanik olduğumu hissettim. Kaldığımız yerden devam edem geyik muhabbetleri ve iki birayla sarhoş oluşum Nanik'liğimi perçinledi. İşte vaziyetler böyle TAŞODA ile olan bağlantılarımız ve bizden yapmamız gereken demo'ya şekil vermemiz açısından hızla çalışmalara başladık. Bakalım ilerleyen günler neler gösterecek.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home